sobota, 19 kwietnia 2014

Wesołych Świąt Wielkanocnych!



Moi drodzy, chciałabym Wam życzyć spokojnych, radosnych Świąt Wielkiej Nocy, spędzonych w gronie najukochańszych. Niech ten czas będzie dla każdego odpoczynkiem od codziennego życia w biegu, chwilą, w której mamy czas tylko dla najbliższych. Niech zajączek przyniesie Wam mnóstwo dobrego, a lany poniedziałek niech będzie bardzo mokry jak za starych, dobrych czasów!

Takie życzenia przydadzą się mi samej, gdyż ja w tym roku święta spędzam niestety sama, w pracy, ale mino to, udało mi się stworzyć skromną dekorację na moim kawałku podłogi:). Przedstawiam również tegoroczne kruche ciasteczka w kształcie zajączków, które upiekłam w pracy, uwaga – w liczbie 260! :)

Pozdrawiam Was serdecznie!

  
Dzisiaj skończyłam pakowanie. Ślicznie zapakowane, będą małym podarunkiem dla gości odwiedzających restaurację:).



 A tutaj deser z menu wielkanocnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz