sobota, 30 maja 2015

Głodna życia



Moi kochani! 

Postanowiłam otworzyć drugiego bloga, tym razem lifestylowego, gdzie będę umieszczała różne informacje, artykuły, relacje z podróży, przepisy na dania fit i wiele wiele innych:). Skąd taka nazwa? Po prostu kocham pozytywne strony życia:). Różowa Patera odkryła we mnie pasję do pisania, dlatego postanowiłam spożytkować nagromadzone pokłady energii i wenę twórczą. Zobaczymy co z tego wyniknie i czy uda mi się Was zaciekawić:). Co do wyglądu stronki, chciałam by baner przypominał pocztówkę/list, co z kolei symbolizować ma dzielenie się z kimś tym, co się widziało, przeżyło, zobaczyło:). Mam nadzieję, że się spodoba. Tymczasem podaję adres nowej stronki, bo już co nie co tam na Was czeka:).

Tutaj link do strony:  Głodna Życia
A tutaj do strony na Facebooku - byłoby mi niezmiernie miło, gdybyście dali like'a:) 



Pozdrawiam serdecznie! Ania




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz