środa, 13 kwietnia 2016

Mleczna kasza bulgur z mango



Niewiarygodne, ale dopiero niedawno odkryłam walory smakowe kaszy bulgur! Bardzo mi zasmakowała, zwłaszcza w wersji słonej, na sypko . Musiałam wypróbować jednak zupę mleczną na bazie tej kaszy, bo straszna ze mnie „mleczara” :).  Bulgur na mleku jest smaczna, ale nie na tyle, by zagościć na stałe w moim śniadaniowym menu i strącić z podium kaszę jaglaną, płatki owsiane i płatki żytnie. Pozwolę więc kaszy bulgur błyszczeć w towarzystwie wytrawnych dodatków:).

Składniki (na 1 małą porcję):

1 szklanka mleka (250ml)
2 łyżki kaszy bulgur
Kawałek mango (lub innego dowolnego owocu)
Szczypta cynamonu
Opcjonalnie odrobina cukru do dosłodzenia


Wykonanie:

Mleko zagotować. Wsypać kaszę (w tym momencie można wsypać również cukier) i 2 gotować na małym ogniu, aż do zgęstnienia. Dodać pokrojone w kosteczkę mango, doprawić cynamonem i wymieszać. Przełożyć do miseczki. Smacznego!


4 komentarze:

  1. Bardzo lubię kaszę bulgur na mleku :) Ta wersja do mnie przemawia!

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam! ja jedynie zamiast cynamonu dałabym wanilię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fajny pomysł :) ja jestem zakochana bez pamięci w cynamonie :) pozdrawiam serdecznie :)!

      Usuń